kulcstartó, kezdőlap link  kulcstartó, kapcsolat link
Adni vagy kapni?
Vajon mi a nagyobb öröm: Adni vagy kapni?

Gyermekkorom és 20 év reklámtárgy piaci tapasztalatom alapján én azt mondom: mind a kettő!

Én még emlékszem azokra az időkre, amikor ha anyám süteményt sütött, mindig vitt át a szomszédoknak is egy-egy tányérral. És milyen jó érzés volt az is, amikor legközelebb nálunk kopogtattak valami hasonló meglepetéssel.
És higgyék el nekem, ez ma is működik.


Mert adni öröm, de engedjék meg, hogy kicsit számító legyek:
Anyagilag is NYERNI lehet rajta.

15 éve, még kezdőként szomszédomnak, Pista bácsinak, akinek autószerelő műhelye van, meglepetésként csináltam egy zacskó kulcstartót saját nevével, telefonszámával és kreáltam hozzá neki egy logót is.
Javasoltam, hogy majd ezzel adja vissza a slusszkulcsot a tulajnak, ha kész a kocsi. Csodálkozott, de elfogadta.
Nem telt el 2 hónap, már szólt is át, csinálnék-e neki még egy adagot?,Mert hogy „úgy örültek neki, s mellesleg erről hívják fel, ha szerelni kell az autót."

Tartsa meg Ön is ügyfeleit, s szerezzen újakat!

Ha nincs elképzelése, milyen reklám kulcstartó lenne ideális az Ön cégének, mi segítünk megtervezni.


Hogy is kezdjük? >>>>